Середа, 08.04.2020, 17:34

Вітаю Вас Гість | RSS

  Комунальний заклад 
 " Кам'янсько-Дніпровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3" 
  Кам'янсько-Дніпровської міської ради 
  Кам'янсько-Дніпровського району Запорізької області

Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Форма входу

Свята України
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою

Програми

OperaFirefoxGoogle ChromeDownload Master
QIPSkypeµTorrentTeamViewer
Dr.Web CureITAvira AntiVirTotal CommanderCDBurnerXP
PicasaIrfanViewCheMaxDAEMON Tools
AIMPKMPlayerBSplayerK-Lite Codec Pack

Установить себе такой Блок
Скрипты и HTML для uCOz

Погода
Каменка-Днепровская

Посетители

Головна » 2019 » Квітень » 12 » Для батьків майбутніх першокласників
11:21
Для батьків майбутніх першокласників

В комунальному закладі "Кам`янсько-Дніпровська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3" 22 лютого  вже відбулося перше знайомство з батьками майбутніх першокласників. На зборах – тренінгу ми в невимушеній, дружній атмосфері розглядали такі важливі і хвилюючі питання, як:

чи потрібно  готувати дитину до навчання у школі і як це робити? Що таке НУШ ? Чого чекати від реформи школи? Та розглядали інші питання які хвилювали батьків.

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190222_134913.jpg

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190222_134932.jpg

Сьогодні ми продовжимо бесіду с батьками і хочемо не тільки поговорити,  а й запросити на майстер клас з теми : «Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку. Ігрові  вправи для розвитку дрібної моторики рук»

 

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу картинки дети учатся писать

Формування правильної вимови у дітей - це складний процес, дитині потрібно навчитися керувати своїми органами мовлення, сприймати зверненне до неї мовлення, здійснювати контроль за мовленням оточуючих та власним. В роботі з дітьми (а особливо з тими, що вже мають порушення мовлення) велику увагу необхідно приділяти розвитку функції дрібних м’язів рук. Рухи рук тісно пов’язані з мовленням, вони є одним з факторів його формування. Зв’язок рухів руки з мовленням був відмічений ще в 1928 році. Пізніше, на основі спеціально проведених дослідів було висунуто думку про те, що рухи пальців рук стимулюють розвиток центральної нервової системи і прискорюють розвиток мовлення дитини.

 Тренування рухів пальців рук дітей покращує не тільки рухові можливості дитини, а й розвиток психічних і мовних навичок. У свою чергу, формування рухів руки тісно пов’язано з розвитком рухового аналізатора і зорового сприймання, різних видів чутливості, просторового орієнтування, координації рухів та ін.

 Рівень розвитку дрібної моторики - один з показників інтелектуальної готовності до шкільного навчання.

Недостатній розвиток зорового сприймання, уваги та, зокрема, дрібної моторики, призводить до виникнення негативного ставлення до навчання. Саме тому робота з розвитку дрібної моторики повинна починатися задовго до вступу у школу. Батьки, які приділяють певну увагу вправам, іграм, різноманітним завданням на розвиток дрібної моторики та координації рухів руки вирішують одночасно декілька проблем: по-перше, впливають на загальний інтелектуальний розвиток дитини, по-друге, покращують розвиток мовлення малюка, по-третє, готують його до оволодіння навичок письма.

З самого раннього віку необхідно починати роботу з розвитку дрібної моторики. Вже в ранньому дитинстві можна виконувати масаж пальчиків, впливаючи тим самим на активні точки, які пов’язані з корою головного мозку. В ранньому та молодшому дошкільному віці необхідно виконувати прості вправи, які супроводжуються віршованим текстом (наприклад "Сорока”), не забувати про розвиток елементарних навичок самообслуговування: застібання та розстібання ґудзиків, зав’язування шнурків і т. п. і, звичайно, в старшому дошкільному віці робота з розвитком дрібної моторики та координації рухів руки має стати важливою частиною підготовки до школи.

Робота з розвитку дрібної моторики повинна проводитись регулярно, адже саме тоді буде досягнений вагомий ефект від цих спеціальних вправ. Завдання з розвитку рухів пальців рук повинні приносити дитині радість, не повинні викликати перевтомлення.

Щоб сприяти розвитку пальців рук і тим самим розвивати мовлення вашої дитини, можна запропонувати малюкам наступні завдання: Розминати пальцями пластилін, глину.Катати по черзі кожним пальчиком камінці, намистинки, шарики.

Картинки по запросу картинки упражнения для моторики рук

Нанизувати намистинки на тоненьку стрічку, робити намисто.

Стискати та розтискати кулачки.

Робити м’які кулачки, які можна легко розжати і в які дорослий може просунути свої пальці; та міцні, які не розтиснеш.

Двома пальцями руки (вказівним та середнім) "ходити” по столу, спочатку повільно, а потім швидко, наче вони біжать. Вправа проводиться спочатку правою, а потім лівою рукою.

Показувати окремо тільки по одному пальчику.

Барабанити, постукувати всіма пальцями обох рук по столу.

Махати в повітрі тільки пальцями, не рухаючи долонею.

Плескати в долоні тихо і голосно, в різному темпі.

Нанизувати великі ґудзики на нитку.

Зав’язувати вузлики на мотузці.

Застібати ґудзики, гачечки, замочки, закручувати кришки, заводити механічні іграшки.

Закручувати шурупи, гайки.

Ігри з конструктором, мозаїкою, кубиками.

Складання матрьошок.

Малювання у повітрі.

Ігри з піском, водою.

Малювати, розфарбовувати, штрихувати.

Різати ножицями.

 

 

Саме навчитися робити вправи з розвитку моторики пальців рук і власноруч зробити  роботи до свята Великодня ми пропануємо мамам і татам, бабусям чи дідусям відвідати збори - майстер клас в нашій школі.


Захід відбудеться у корпусі №2 початкової школи КЗ «Кам`янсько–Дніпровська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3» за адресою вул. Каховська, 195а ,19.04.2019 р. о 13.10.

 

 Пам'ятка батькам майбутніх першокласників

  • Заохочуйте ініціативу дитини.

  • Емоційний настрій дитини повинен бути позитивним.

  • Не сваріть за помилки, не насміхайтеся.

  • Не забувайте хвалити.

  • Форма оцінки (тобто вказівка на недоліки) повинна бути в м'якій формі: «Ти дійсно дуже добре діяв, але поки вийшло не зовсім правильно».

  • Необхідна загальна позитивна оцінка.

  • Докладно разом розбирайте помилки.

  • Навчання дошкільнят слід проводити в ігровій формі.

  • Уникайте примусу, яке супроводжується особистими образами, наприклад: «Сідай займайся, бовдур». Це породжує невпевненість у собі і призводить до особистих невдач.

  • Не намагайтеся «натаскати» дитину на виконання окремих завдань, не забігайте вперед і не починайте проходити шкільну програму.

  • Вчіть дитину думати, міркувати, привчайте до розуміння, що досягти певних результатів можна тільки витративши зусилля.

  • Загартовуйте дитину, зміцнюйте її здоров'я.

  • Перед школою обов'язково проконсультуйтеся з лікарями - спеціалістами, педагогами, логопедом, психологом.

  • Не перевантажуйте дитину! Не вимагайте неможливого! Втрачене здоров'я дитини вам ніхто не поверне.

  • Пам'ятаєте «Немає поганих дітей, є погані дорослі».

 

Отже, озброєні усіма цими знаннями, ви легше подужаєте дорогу до школи. Однак пам'ятайте: саме головне для першокласника - не вміння та навички, а впевненість в своїх силах і в батьківській підтримці.

 

Вчителі початкової школи Ольга Усова та Надія Громенко

Переглядів: 165 | Додав: yalo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Календар
«  Квітень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Ресурси вчителів
  • Блог директора школи Школьної Валентини Валентинівни
  • Блог вчителя початкових класів Різниченко Юлії Сергіївни
  • Блог вчителя початкових класів Лифар Римми Олександрівни
  • Блог вчителя англійської мови Овдієнко Марії Валентинівни
  • Блог вчителя початкових класів Заяць Наталії Володимирівни
  • Блог вчителя математики Плющ Валентини Федорівни
  • Блог вчителя початкових класів Усової Ольги Миколаївни
  • Сайт вчителя інформатики Бєльської Ольги Володимирівни
  • Сайт МО вчителів математики, фізики та інформатики
  • Сайт вчителя початкових класів Кліпіліної Неллі Олександрівни
  • Сайт вчителя географії Рибальченко Оксани Сергіївни
  • Сайт вчителя початкових класів Попитайленко Лідії Валентинівни
  • Блог вчителя російської мови та зарубіжної літератури Осінцевої Наталії Олексіївни
  • Сайт вчителя початкових класів Громенко Надії Іванівни
  • Блог педагога-організатора Хижняк Тетяни Григорівни
  • Блог вчителя зарубіжної літератури Панкєєвої Алли Володимирівни
  • Блог вчителя математики Чулкової Віти Вікторівни
  • Блог вчителя історії Чулкова Володимира Миколайовича

  • Друзі сайту
  • Мы на Wiki
  • Газета "Новини дня"
  • Каменка-Днепровская
    /городской портал/

  • Корисні посилання

    чат


    200
    Незабываем скачать "Правила чата" Скачать Мини-чат ucoz

    Вхід до пошти
    Офіційний сайт


    © 2020